Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Zóny

12.01.2011 17:33

Doufám, že jste všichni do nového roku vkročili úspěšně :-) Ještě před přáním do nového roku jsem měla na úvodní stránce napsáno, že trénujeme sbíhané a zastavované zóny - nebyla to tak úplně pravda, nevyšlo mi všechno tak jak jsem plánovala a zóny jsme začli teprve před asi týdnem a to jenom zastavované, protože na sbíhané jsem stále nesehnala prkno. Tak tedy krátká zpráva, jak nám to jde :)

Zastavované zóny učím na schodech, se Smajlíkem jsem přišla ke schodům a jako obvykle jsem ho nechala, aby na vše přišel sám. Po třech lekcích máme naklikanou pozici, ve které už nějakou tu chvilku vydrží. Mám z něj radost :) Pozice jako taková se nám povedla už při první lekci, při druhé jsem upevňovala a teď zkouším jak dlouho vydrží a takhle se budem posouvat po menších krocích dál. Držte palce ;) Se sbíhanými zónami to nevidím moc slavně, ale uvidíme, třeba se poštěstí a nějaké prkno se najde. 

Sem tam si zaskáčeme když je příležitost a už se vážně těším na jaro, až se zase budeme moci naplno vrhnout do tréninků, trekků, běhání, atd... :) Chystám se konečně objednávat trekkovou soupravu pro nás oba, v nejbližší době bychom měli jít na RTG kyčlí a loktů a v jednání je i nějaký ten agility tábor, prozatím ještě nevím jaký ;-) Ve foťáku mám fotky asi ze dvou procházek, ale jelikož je ntb stále na reklamaci, musíte si ještě počkat. 

Začali jsme učit nastrkání všech čtyř pacek do mističky, ale jelikož se blíží konec pololetí, není zas tolik času, takže nám to jde trochu pomaleji. Žádné jiné novinky už mě nenapadají :-)