Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

18 měsíců

02.04.2010 21:04

Dneska je Smajlíkovi 18 měsíců, tudíž se můžeme již účastnit oficiálních závodů - ale zatím je nám to bohužel k ničemu. 

Slalom jsem tento týden flákala, ale byla jsem nemocná a také jsme měli premiéru u koní, tak nezbyl čas. U koní mě Smile moc příjemně překvapil, za celé dva dny zaštěkal asi jen 3x, což je na nás veeeliký úspěch, cítil se tam docela jistě, hrál si s dětmi a nechal se od nich hladit (!!!), no mám z něj fakt velkou radost, myslím si a doufám, že mu to bude psychicky pomáhat.

S tím tak nějak souvisí, že se zase rozpitvala kauza Cinderella's ranch, ale tentokrát jsem nebyla sama, přidaly se ke mně holky od Brendy, Bubby a Cashe a rozjela se velká diskuze na foru Border collie na lide.cz. K této diskuzi se brzy připojila i sama p. Svárkovská s tím, že se vše bude řešit přes soud a již za pár dní se na jejích stránkách objeví rozsáhlé vyjádření o celé věci. Údajně tam měly být i posudky profesionálních kynologů, ale byly tam jen dva články od lidí, jejichž jméno jsem nejen já vživotě neslyšela. Paní chovatelka celé vyjádření po pár dnech smazala, protože se ukázalo, že jí nikdo kromě jejích známých nevěří a v článku psala opravdu nesmysly. Většina lidí stála na naší straně a bylo opravdu směšné, když nás p. Svárkovská nazvala smluvenou skupinou, která chce svrhnout CHS Cinderella's Ranch... :-))) Ano, jednoho dne jsme si my 4, každá z jiného konce republiky, řekly, že se spojíme a svrhneme je!:)) P. Svárkovská se do svých lží pomalu začíná zamotávat a vypadá to, že už ani neví, co kdy komu řekla. Její vyjádření a pár dalších informacích najdete na tomto webu, který založila Jarča od Cashe. Já a Smajlík budeme jen doufat, že už se nerozhodne znovu krýt (o tom pochybuji, ale...) a nepřibude tak na svět několik dalších ustrašených bordeřích prcků. Zažili jsme si, zažíváme a ještě asi zažívat budeme své...;)