Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Agility tábor Cvikov

13.08.2010 12:33

V týdnu od 1. do 7.8. jsem byla se Smajlíkem na skvělém LVT ve Cvikově. Tento týden nám hodně dal a konečně jsem snad našla řešení našeho problému se shazováním - teda ne já, ale Katka Lerlová, která nás měla celý týden na starost. Čekají nás měsíce práce a já si sebou nejsem úplně jistá, jestli to zvládnu. Okopírovala jsem si pár stránek z knížky o skákání - Developing jumping skills for awesome agility dogs by Linda Mecklenburg, tak se jí budu snažit držet a snad dojdeme k nějakému výsledku :) Cvikov jsem si moc užila, sešla se tam skvělá parta lidí a doufám, že to příští rok nebude jinak. A rovnou na 14 dní! :) A tímto pro nás veškeré akce za prázdniny končí, do Plzně pojedu až koncem srpna a následující tři týdny budu v práci, takže se aktualizace asi moc nedočkáte. Užijte si zbytek prázdnin :)