Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Červenec

29.07.2010 23:42

 Tento víkend, jak jistě všichni víte, se konalo v Liberci European Open agility, kam jsem se přihlásila jako pomocník. I přes sobotní vydatný déšť, kdy ani pláštěnky pomocníkům a závodníkům nepomohly, jsem si to moc užila a jelikož jsem byla oba dva dny u parkuru S a M a z largů nemám kromě finále vlastně skoro nic, tak jsem nahlídla na agility i z jiné než large stránky, za což jsem ráda. I přes to, že běhám s malým psem, mě tyto dvě kategorie moc nebaví, ale na EO to bylo úplně něco jiného a na nedělním parkuru Mikhaila Kirillova se při bězích družstev vydiskalo víc smallů a mediíků než na vedlejším large parkuru...:)) Jeho parkury se mi opravdu líbí a pan rozhodčí je moc fajn. Už se nemůžu dočkat MS FCI 2010:))

Jinak se nám už blíží tábor ve Cvikově, takže další aktualizace proběhne nejspíš až po táboře, nebo pokud to budu stíhat, tak zítra. Chci přidat video z agilitění mezi stromy a také video ze snad ještě červnového tréninku. Dnes jsem aktualizovala deníčky.