Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Happy 2nd birthday Smile!

02.10.2010 19:51

 Ano, je to tady, Smajlík slaví své 2. narozeniny! Jako by to bylo včera, když zvědavě prozkoumával byt a seznamoval se s námi a zbytkem smečky... Od té doby jsme urazili už velký kus cesty, hlavně co se psychické stránky týče. Doufám, že zdraví bude držet s námi!

A protože jsem teď vůbec neměla čas, úplně jsem sem zapomněla napsat, že měla Cheynnynka 22.9. 5. narozeniny! Doufám, že tu s námi ještě dlouho budete oba dva, nebo lépe řečeno oba tři, i když Twix slavil v březnu..:)) <3

Za září se toho moc neudálo, byli jsme jen na jednom tréninku (který byl ale moc povedený!) a na ukázkách v Chrástu, s Twixíkem, který válel! No a vlastně... 25.-26.9. jsme se zúčastnili neoficiálních závodů u nás na Doubravce, Twixík startoval v kategorii začátečníci - agility se nám nepovedlo, měli jsme jednu odmítačku a špatný čas a ani to nebyl hezký běh. My fault...:/ Dostala jsem 'vynadáno' a jumping hned vypadal jinak! Krásný, rychlý a čistý běh nám přinesl 3.místo!! Potom jsme běželi tunelový běh, který byl teda hodně úmorný a těžký, ale zvládli jsme to a doběhli jsme ještě tuším se Zuzkou od Sorinky jako jediní a skončili jsme na 2.místě!! Smajlík běžel jenom tunelák a hrůza děs běs... Škoda slov, měla jsem si pro magorka připravit vlastní trasu a ne to lámat přes koleno, zbytečně. Takže DIS.

Snad zítra sem hodím fotky z narozenin a v nejbližší době videa a fotky ze závodů, až se mi dostanou pod ruku.