Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

MVP Praha Letňany

08.11.2009 18:51

7.11. jsme se zúčastnili XVIII. mezinárodní výstavy psů v Praze. Udělala jsem si trapas a lidé si asi museli říkat: "chudák pes", protože moje předvedení bylo naprosto tragédní, nervy jsem měla v háji, panikaaaa:) V kruhu nás bylo celkem 12, a tak nás rozhodčí poslala před kruh a brala si nás po jednom. Na první pokus jsem dostala VD a když jsme byli v kruhu všichni, tak to paní rozhodčí (netuším z jakých důvodů, asi už jsem nebyla tak nervní jako před tím a Smile se hýbal přecijenom lépe) přehodnotila a nakonec jsme dostali známku, o které se mi ani nesnilo - a to V2. Koupili jsme skvělou klec, budeme mít fotku od Brita, co víc si přát...:) Výstavu jsme si moc užili a slibuji, že na příští výstavu budeme více trénovat, protože už nechci, aby se tohle znova opakovalo:) Navíc má Smile zkosenější hrudník a díky tomu vytáčí přední packy ven, což je pravda - o to víc musím trénovat, protože pokud se nedodělá a nebude mít kulatější hrudník, musím to vykompenzovat jeho prý skvělým pohybem a zadníma nohama. Takže jak jsem čekala, byl problém v předvedení, příště si nechám napsat prášky na nervy:) Posudek najdete v kolonce výsledky u Smajla a postupně budu přidávat fotky, které posbírám různě po netu.