Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Obrovská novinka!!!

23.05.2009 20:18

 Dnes jsme se velmi nečekaně a narychlo se Smajlíkem a Twixíkem zúčastnili voříškiády v Plané. Byly celkem dvě soutěže, v první - o nejkrásnějšího pejska - jsem neuspěla ani s jedním, ale v druhé - o nejšikovnějšího pejska - jsem s Twixíkem skončila 3. ze 23 psů!!! Ano, věřím, že spousta z vás si řekne: "Ježiši, blbá voříškiáda a ta toho nas*ere..." ale věřte mi, že kdybyste měli doma psa z útulku, který mi pomaluzalejzal pod zem, když přišel poprvé na cvičák, jak moc se bál, pes, který mi ani nechtěl podlézt pod nohama, pes, který se rozklepal když k němu přišel člověk a chtěl si ho pohladit.... s tímto výčtem bych mohla ještě pokračovat, ale myslím, že to stačí. Twixík byl naprosto úžasnej, předvedl všechno tak krásně, až se mi nechtělo věřit, že je to opravdu můj hysterický Twix. A když pak vyhlásili číslo 13 (šťastné číslo, já to říkam pořád:)) na 3. místo, nemohla jsem tomu uvěřit. Více se dozvíte v akcích.