Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Po měsící

15.05.2010 12:52

 Aktualizace stránek po měsíci, fuj, stydím se...:P 

V Anglii bylo nádherně, všude koně, ovce, psi, cvičáky... Ráj pro mě:) Celý týden nám svítilo sluníčko, poslední dva dny jsme dokonce chodili v mikině a to i ve 22:00 u Temže. Nejradši bych vzala Smajlíka a udělala si výlet aspoň na měsíc...:) Během toho, co jsem nebyla doma, jsme samozřejmě trochu zaostali se slalomem, ale nevadí, už jsme to dávno dohnali. I když jsme poslední dobou netrénovali tak často, protože nám tu už přes týden pomalu v kuse prší - to se asi Anglie přestěhovala sem:)) Jsme na 10 tyčkách, občas tam ještě dám 8, ale 10 zvládá v pohodě, procvičujeme teď hlavně náběhy, aby dokázal naběhnout odkudkoliv a můžu říct, že až na náběhy, kdy se musí hodně zlomit, mu to jde skvěle. Videa nejsou, protože jsem líná:)) Ale zítra vezmu foťák na cvičák a něco zas natočíme. 

24.4. jsme se zúčastnili 'Plánské padesátky', ale šli jsme 'jen' 30km - Smajl by si těch 30 dal ještě jednou, já jsem byla ráda, že jsem došla do cíle...:D Den před tím, tedy v pátek, jsem byla na plese, takže si to asi dovedete představit, zombiewalk v Plané:)) Ale jinak to bylo fajn, počasí přálo, i když možná mohlo být o pár stupňů míň. Odkaz na fotky dodám večer. 

Jinak už umíme trpaslíka a učíme couvání - začla jsem ho už asi před měsícem, ale vzala jsem to za špatný konec. Sice jsem cvičila s clickerem, ale nenechala jsem ho, aby si to vymyslel úplně sám. Neptejte se proč:) Učila jsem to tak, že jsem si proti němu stoupla a udělala jsem krůček dopředu, on si buď sednul nebo sklopil uši, utekl a dalších 5 minut se kolem mě plazil - proč?? Radši to nechci vědět. Vím, že nemá rád, když se s ním manipuluje, ale že až takhle... Odpověď bych možná našla u 'jisté paní'. Takže jsme couvání skoro vůbec nezkoušeli, za ten měsíc snad 4x. Včera jsem se rozhodla, že se prostě postavím a počkám - a během 10 minut dokázal udělat 4 kroky dozadu s naprosto nadšeným výrazem a během dalších 10 minut to bylo kroků možná i 8. Při učení dalšího cviku zkusím myslet, možná pak nepromarníme měsíc...:))

Co se týče stránek, nejdůležitější složky (Smile, Twix, Chey a fotogalerie) jsou udělány jako hlavní a pod nimi najdete ještě několik podsložek. Každý pes má svou videogalerii a svůj kalendář plánovaných akcí, ve kterém není zatím nic. Trochu jsem aktualizovala podsložky výcvik a aktivity. Úplně jsem smazala stránku 'O mně', protože byla stejně zbytečná. Návštěvní knihu najdete ve složce ostatní, ale je to docela nepraktické, takže nad tím ještě popřemýšlím a někam jí přesunu, aby byla lehce dostupná. 

Během dne ještě určitě přijdu na nějaké novinky, so see ya in the evening:)