Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Pochod 3.4.2010

05.04.2010 00:22

 V sobotu 3.4. jsme se společně s Cipísem a Aramem, Péťou, Davidem a Baddym a Ájou s Rikem zúčastnili 20 km pochodu, který pořádalo gymnázium v Plasech. Pochod vedl úžasnou krajinou plnou krásných čistých potůčků, počasí vyšlo naprosto skvěle - střídalo se sluníčko s mraky a celou dobu bylo příjemných cca 14°C:) Já i Smajlíček jsme si hezky mákli, chvíli byl připnutý na mě, posiloval svaly a chvíli zas běhal na volno. Všichni jsme si určitě užili spoustu legrace, hlavně, když jsme před sebou měli cca 8-9km a měli jsme je ujít za hodinu a půl - jak jinak, než že jsme to zvládli:)) Na konci pochodu jsem Smajlovi hodila do potoka malý klacíček, Smajlík vesele vyskočil a flusnul přede mě živou žábu...:D Žába naštěstí přežila, po chvilce se vzpamatovala a vrátila jsem jí zpátky do potoka:) Na konci jsme dostali pamětní list a skleničku s logem pochodu. Fotky bohužel moc nebudou, já blbá jsem si zapomněla doma foťák a Peťule se vybil hned při prvním pokusu o fotku:)) Jediné, co mám vyfoceno mobilem je 700 let starý dub letní a krásný čistý rybník:) Už se těšíme na další pochod, a to bude Plánská padesátka, která se koná 24.4. - a zvyšujeme o 5 km:)) S Ájou plánujeme pravý dog trekking, protože našim pesanům zápřah šel a moc je bavil - a nás taky, aby ne, když se jde líp:))