Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

První aktualizace r.2010

25.01.2010 14:52

Bylo pololetí, vůbec nebyl čas, tak se omlouvám:) Udělala jsem novou fotogalerii, jelikož se mi fotky jaksi nahromadily - Páťa dostala nový foťák. Stránková galerie byla tak na 20 fotek a já prostě 20 fotek ze sta vybrat nedokážu:D Na rajčeti je to navíc rychlejší:) Takže do staré fotogalerky už přidávat fotky nebudu, všechny půjdou na rajče a následně sem. Fotky teď budou každou chvíli:)

Zimu si užíváme, chodíme na dlouhé procházky, smečka sníh miluje a já taky, i když je krapet zima:) Teď jsem byla na víkend u kamarádky Páti se Smajlem, užili jsme si to skvěle všichni tři. Pracujeme na targetu, už skoro umíme trpaslíka a posilujeme svaly na gymballu, což Smajla hrozně baví a mě taky. Momentálně máme stržený drápek, ale naštěstí už můžeme chodit ven a i trénovat target a ostatní věci, tak jsem ráda, protože Smajl nemohl ven týden a to bylo k nevydržení:D Od agility máme pauzu a ještě asi hezkých pár týdnů mít budeme, což se mi moc nehodí, ale s počasím nic neudělám a halu asi taky zadarmo nepostavím.) Tak si to aspoň vynahrazujeme na stromech apod. Teď už snad budou aktuálky pravidelnějš;)