Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 11.11.2009

11.11.2009 19:41

 Dnešní trénink byl super, přesně to, co Smile potřebuje. Žádné nesmyslné sekvence, kdy Sma stejně shodí polovinu skoček a lítá jak šílenej, ale po celou dobu skvělá klidová cvičení a dalo by se říct, že i trochu skoková gymnastika. Smile se opravdu uklidnil a dokonce jsem mohla po doběhnutí odcházet na volno, aniž by mi někam zdrhal nebo lítal zběsile po parkuru a štěkal. Fakt mě moc překvapil a potěšil, stejně jako Marcelka, když mi oznámila, co dneska budeme dělat.:) Příští trénink máme již 15. tuhle neděli, tak se těším - i když už asi tohle dělat nebudeme, protože nebudeme mít tolik času jako dneska, v neděli je po nás dalších x skupin a určitě nás přijede víc, než dneska. Ale jsem fakt spokojená, pes nemagořil a neshazoval, jupííí:)