Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 2.10.09

02.10.2009 23:04

Z našeho druhého tréninku mám smíšené pocity. Dělali jsme všelijaké sekvence, některé nám šly, některé vůbec - ta překážka jsem tam byla samozřejmě já, ještě se budu mít hooodně co učit a musíme se se Smajlem sladit, na parkuru si zas tak nerozumíme, ale to snad časem přijde. Protože jsem byla v týdnu nemocná, nemohla jsem chodit se Smajlíkem ven, a tak jsme trénovali jen doma blbinky a to mu pochopitelně nestačilo, takže dneska byl jako časovaná bomba a na tréninku dokonale vybuchnul. Jednou, při odchodu z parkuru mi dokonce utekl vedle za jiným psem. Takže se dneska choval ještě víc jako magor - a to jsem si myslela, že už to snad nejde:) Zkoušeli jsme znovu slalom, který nám šel už mnohem lépe, z čehož jsem měla velkou radost, takže jsem z tréninku neodjela s pocitem totální beznaděje, že to můžu rovnou zapíchnout:) Nakonec jsme hafům postavili pro radost tři tunely, tak se vyřádili a Smajlík spokojeně chrápe, konečně!:D Za domácí úkol jsme dostali postavit si u nás na cvičáku shluk skoček a tunelů a chodit mezi nimy u nohy a trénovat klid, když je jiný pes na parkuru a také klidný příchod na parkur a odchod z něj. No, to jsem zvědavá:) Plzeň je pro něj přecijenom pořád novinka, ve Stříbře už je zvyklý a tam mu nedělá problém mě naplno vnímat. Uvidíme, budeme se snažit:) Příští trénink by měl být v neděli 11.10.