Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 28.7.2010

29.07.2010 23:33

 Na tomto tréninku jsme byli nějací rozhození všichni tři, já, Smile i Twix. Dokonce ani ten slalom nám moc nešel! Ale konečně jsem přišla na to, co dělám špatně u těžších náběhů - moc mávám rukama a Smajla to ruší, proto většinou netrefí první branku. A já si myslela, jak mu tím pomáhám...:) Zkoušela jsem dát ruce za záda a jenom říct 'weave' a strefil se hned na poprvé. Díky Marci ;) Co se týče shazování, tak to docela šlo, jedna sekvence byla vtipná, měli jsme jít tři skočky za sebou a tunel a Smajl jak dlouho nedělal skočky s tunelem, tak jakmile viděl, co následuje, vykašlal se na nějaký meziskok a letěl hlava nehlava co mu síly stačily...:)) Trošku jsem ho uklidnila a další sekvence se mu moc povedla. A třikrát hurá, konečně jsem se rozhodla jaké zóny budeme dělat - oprášila jsem target a budeme dělat zastavované 2on2off na nose target. Fingers crossed :)