Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 4.11.2009

08.11.2009 19:09

 Středeční trénink nebyl tak hrozný, měli jsme k dispozici celou plochu cvičáku, a tak jsme si mohli postavit něco trošku běhavějšího. Problém se shazováním a dlouhýma placatýma skokama přetrváva, vrhli jsme se na gymnastiku, tak snad se mu to časem v mozečku srovná. Jinak jsem byla spokojená s některými prvky a musíme pilovat vysílačku, do tunelu v pohodě, ale na skočky se mu pořád beze mě nechce. Tento trénink jsem byla i víc v klidu, protože jsem pořád Smajla nemusela chorobně hlídat, aby mi nevlítl naproti do parkuru právě běžícímu psovi, bylo by fajn to takhle mít pokaždé. Smile zvládnul celý dvanáctityčkový slalom bez jediné chybky, ale samozřejmě pořád na ukazování - už ne tak intenzivní. I přes to chci začít učit slalom znovu a metodou 2x2, protože na ukazování to trvá déle, pes si zvykne, že jsem pořád blízko něj a náběhy také asi nebudou ideální. Zóny na kladině chci řešit pomocí terčíku. Zde jsme ve fázi učení, přidáváme povel a pomalu to začínáme zkoušet na schodech a tak. Houpačku nechci dělat dokud nezačneme s kladinou. Takže stručně řečeno, dnešní trénink byl asi první, kdy jsem si neříkala, že na to kašlu a jdu na flyball :)