Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 6.12.09

06.12.2009 18:56

 Hurá! My se asi vážně lepšíme! Mám pocit, že Smajl opravdu začal vnímat a chápat stranové povely a za celý trénink spadly jen 4 tyčky (pokud jsem dobře počítala) a jedna podlezená skočka, což je u nás úspěch! Z dnešního tréninku mám vážně super pocit, až na odložení teda, ale to bylo napůl zapříčiněno tím, že běhal naposledy před týdnem, což je u něj nemyslitelné:D Dokonce se nám dneska povedl pěkný rearcross, až na tu otočku před další skočkou, ale to se poddá. Poslední sekvence byla v háji, což mě hodně mrzelo, protože jsem se na ní těšila, ale od vedle z parkuru k nám neustála zdrhala fenka před háráním a pořád si se Smajlem chtěla hrát, a to ho celkem rozhodilo, protože k němu lítala, i když byl přivázanej. Tak holt příště:) To bude středa, a ty jsou většinou fajn, protože je tam málo lidí a je klídek, to Smajlovi vyhovuje.