Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 6.12.09

06.12.2009 19:02

 Twix byl dneska extrémně nadšenej, že se jde běhat, až jsem si říkala, co je to za psa:) Dělali jsme těžší sekvence než se Smajlíkem, ale zvládaly jsme je v pohodě! Pěkný rearcross a slalom, akorát ten kruh nás pořád zlobí, nelíbí se mu proskakovat prostředkem, ale radši vedle, ale to se logicky nelíbí mně. Se poddá:) Akorát Twixe rozhodila ta skoroháravka mnohem víc než Smajla, vůbec na mě nereagoval a klidně si zdrhal z parkuru, procházel se, dokonce mi utekl za služebákama a hlavně pořád koukal na ní. Takže předposlední a poslední sekvence vůbec, což mě taky dost mrzelo, protože obě byly pěkné, hlavně ta druhá. Tu první si zkusím postavit tady ve Stříbře, druhou už si nepamatuju:D