Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Trénink 7.6.2010

08.06.2010 22:49

Pokračujeme se skokovou gymnastikou, na tomto tréninku jsme narozdíl od minula skákali šikmo a i zatáčeli do stran. Padalo minimum tyček, za celý trénink jen 3!!! a Smajlík se moc snažil a bylo vidět, že si na ty nohy konečně dával pozor. Moc mě potěšil a doufám, že takhle budeme pokračovat i nadále a budeme moci brzo zapojit ostatní překážky. Zkoušeli jsme si i slalom, už naplno (12 tyček) a ani jedna chybka...:)) Vážně mi udělal velkou radost a mrzí mě, že nemáme žádná videa. Celý trénink jsme běhali na sekvenci o 5 skočkách a protože jsem líná a nechce se mi to nikde kreslit, udělám to jen provizorně tady..:))

    _     _

|

    _     _             Jednoduchá sekvence na které se dalo vymyslet spoustu věcí.