Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Ukázky ve Svojšíně

08.06.2010 22:36

...na dětském dni máme úspěšně za sebou, postavili jsme si jednoduchou sekvenci se slalomem, který Smajl provedl úplně bez chyby, z čehož jsem měla radost asi největší. Sice potom shodil jednu tyčku, ale to byla moje chyba. Tu tyčku, u které jsem se bála, že shodí, neshodil, takže o to byla moje radost větší:)) Dětem se samozřejmě líbil slalom a Smajlíkovo rychlost. Předváděli jsme taky nějaké cviky z dogdancingu, největší úspěch měla asi mrtvolka a trpaslík. Twixík se taky líbil, hlavně to, jak na začátku utekl za mamkou a Cheynnee...:)) Mám dvě videa, tak je zpracuji a pokusím se o to, aby byly co nejdřív tady.

V pondělí 7.6. jsme měli veleúspěšný trénink v Plzni, více v trenérských deníčcích...:)) Kam musím ještě zapsat předposední trénink.

Se slalomem už jsme na 12 tyčkách a nyní se budeme plně věnovat hlavně těžkým náběhům a vrhneme se na zóny, i když pořád ještě nevím, jestli zastavované nebo sbíhané.