Vyhledávání


Kontakt

Šárka Sobolevská

ICQ: 323412275

E-mail: s.sobolevska@yahoo.com

Závody agility v Plzni 18.10.09

27.10.2009 18:30

18.10. jsme se zúčastnili závodů v Plzni. S Twixíkem i se Smajlem jsme běželi tunelový běh, s Twixem jsme se umístili na krásném 4. místě, běželi jsme bez chyby a Twixík mě až překvapil, jak běžel rychle a s radostí:) Se Smajlem jsme se diskvalifikovali, protože má blbou paničku, která popletla trasu a zkrátila si to... :) Ale Smile běžel úžasně, rychle, přesně a fakt mě mrzí, že jsem mu to pokazila. Videa z obou běhů najdete ve videogalerii. A na základě těchto závodů, kde Twix běžel fakt moc pěkně, jsem se rozhodla, že ho začnu brát s sebou na tréninky. První trénink jsme měli teď v neděli a jsem z něj opravdu nadšená, více se dozvíte v tréninkovém deníčku. Teď v listopadu nás čekají ještě dvě akce, MVP v Praze se Smajlem a závody v Horšovském Týně s Twixem - začátečníci.